Stránky

pátek 21. srpna 2015

SRPŇÁTKO


Příroda, ovce nebo já, někdo z nás se asi zbláznil, jsem si pomyslela, je srpen, ostatní se připravují na množení nebo už :-)


Nevěřila jsem svým očím, ovce se sice držela stranou od stáda, v lednu bych zbystřila, ale teď v srpnu jsem si spíš myslela, že ji není dobře, že už nesnese to horko. 
A jaké bylo moje překvapení, když jsem druhý den ráno našla jehně. To bylo to poslední co jsem čekala. 
Je to jehnička a narodila se 12.8.2015.

Líbil by se mi tento způsob porodů, jen tak si přijít...


Kousek zadečku



A tady hlavička

                                                    S mámou                                                  

Vím kde je ta dobrota

To bylo dobré

Jdu si přidat

Tetky jdou na pole
            Zahrada vypadá jako na jaře, my jsme tady na sucho zvyklí, jsme na kopci a na písku a do třetice všeho dobrého ještě tak trochu v dešťovém stínu. Ale takhle suché pole v srpnu si nepamatuji. Většinou ještě sušíme otavu, letos si myslím jsme bez práce.


Moc se jim ale na tu sušinu nechce

Cigaja, ovce dobře chodivá, koza holt musí chodit taky.

Žádné komentáře:

Okomentovat