Stránky

pátek 21. srpna 2015

SRPŇÁTKO


Příroda, ovce nebo já, někdo z nás se asi zbláznil, jsem si pomyslela, je srpen, ostatní se připravují na množení nebo už :-)


Nevěřila jsem svým očím, ovce se sice držela stranou od stáda, v lednu bych zbystřila, ale teď v srpnu jsem si spíš myslela, že ji není dobře, že už nesnese to horko. 
A jaké bylo moje překvapení, když jsem druhý den ráno našla jehně. To bylo to poslední co jsem čekala. 
Je to jehnička a narodila se 12.8.2015.

Líbil by se mi tento způsob porodů, jen tak si přijít...


Kousek zadečku



A tady hlavička

                                                    S mámou                                                  

Vím kde je ta dobrota

To bylo dobré

Jdu si přidat

Tetky jdou na pole
            Zahrada vypadá jako na jaře, my jsme tady na sucho zvyklí, jsme na kopci a na písku a do třetice všeho dobrého ještě tak trochu v dešťovém stínu. Ale takhle suché pole v srpnu si nepamatuji. Většinou ještě sušíme otavu, letos si myslím jsme bez práce.


Moc se jim ale na tu sušinu nechce

Cigaja, ovce dobře chodivá, koza holt musí chodit taky.