Stránky

úterý 22. září 2015

SVETR Z JEŽUCHY....den 7.-31. :-0




Poslední prázdninový víkend jsem se snažila učesat co nejvíce obarveného rouna.


Byla jsem doma sama, a tak mi odpadlo vaření :-). Stejně jsem ale učesala méně než jsem si naplánovala. A to byl asi poslední poklidný velmi vlněný víkend :-). Jak já už se zase těším na prázdniny!!!




Začalo září, škola, kroužky. Bydlíme na polosamotě, nejsou tu žádné děti a tak čtyři všední odpoledne trávím se synem na fotbale a na rybářském kroužku. Ale nezahálím :-), beru si sebou pletení.

A tak padl můj plán, že nejprve učešu, pak upředu a nakonec budu jen plést.



Takže jsem během česání (mimochodem mám zatím jen kartáče a jeden by na tom nechal ruce) i předla a pletla.


Teď se jen rozhodnout, která strana je hezčí, ta hladce nebo ta obrace ?


Ale konečně mám učesáno, barevné rouno ještě před předením češu do ruličky, tmavé mám už v ruličkách, ale to mám nedbale učesané, i když to tak nevypadá, při předení musím každou chvíli zastavovat a tahám, tu travičku, tu bodláček. Budu muset rozšířit arzenál česacích potřeb, hodila by se i česačka nebo alespoň česací deska...no nejsem skromná?

A aby si někdo náhodou nemyslel, že doopravdy jenom češu a předu, sem tam také něco uvařím a dokonce i upeču. Švestkový kynutý koláč s drobenkou. Jen se po něm zaprášilo.








2 komentáře:

  1. Jééé, ale to vypadá krásně! Moc hezký melír jsi vytvořila. S tím rubem a lícem to mám stejné, taky vždycky váhám a skoro se mi více líbí obrace, protože mi připadá, že se tam barvičky tak nějak přirozeněji míchají.

    OdpovědětVymazat
  2. Konecne jsem se zase dostala okouknout jak pokracujes a muzu rict ze svetr vypada moc hezky.Me se libi hladka strana.

    OdpovědětVymazat