Stránky

pátek 1. ledna 2016

NOVOROČNÍ PŘEDSEVZETÍ.....


....si nikdy moc nedávám, a když, tak jen tak v duchu, nahlas bych ho nikdy nevyslovila, protože se už za ta léta znám a moc dobře vím, že to nikdy nesplním :-).


     Letos, ale udělám vyjímku, nebudu nic říkat, rovnou to         napíšu.

Rok 2016 bude ve znamení šetření na nový komín, na jaře až se oteplí, nezapomenu na to, jak jsem se každý týden trápila s čištěním kotle, jak jsem byla jak čuně (i když to by bylo asi čistší), jak jsem s prominutím smrděla (poznám na lidech, kdo topí uhlím, už jsem na ten uhelný odér asi alergická).
A tak se bude šetřit, žádné zbytečné utrácení :-), ať příští zimu předu hezky u krbových kamen...


A tím se mi bude lépe plnit další úkol, který jsem si předsevzala a to je likvidování pletacích, šicích i vyšívacích kostlivců. Každý měsíc ať dodělám alespoň jeden přeji si:-)



No a ještě jeden takový projekt nebo plán mám. Ale ten zatím promýšlím. Takže o tom jindy.


Takže všem šťastný a veselý nový rok.

Žádné komentáře:

Okomentovat