Stránky

úterý 2. srpna 2016

TO TO LETÍ :-)


Koukám, koukám, že to tu nějak zanedbávám. Jeden se párkrát vyspí, upřede pár klubíček a půl roku je pryč.


No ale zase se toho za ten půlrok tolik nepřihodilo :-)
.....tak v kostce

V březnu jsem si pořídila pomocníka nad zlato. Česačku od Louëtu.


Je to pomocník jako hrom, učesala jsem na ní už minimálně dvě ovce :-) a další dvě mám učesané napůl.


Trochu jsem barvila v mikrovlnné troubě. Jsou to potravinářské barvy a merino česanec. 


Trochu jsem předla.


Naučila jsem se seskávat navajo technikou.


Jen ten svetr z Ježuchy stále není a není. Mám napředeno, vypráno ale to pletení mi nějak nejde od ruky. A Ježucha je už zase zralá ke stříhání :-)

A málem bych zapomněla na přírůstek do naší rodiny. Ten k nám ovšem přibyl už před vánoci. 
A tak několik historických fotek, nic tak rychle neroste jako štěňátko kavkazana.... možná jen maxipes Fík :-)




Tak brzy... mějte se krásně.




Žádné komentáře:

Okomentovat