Stránky

středa 7. června 2017

ZASNĚNÁ...


 ....tak se jmenuje příze z jemného merina, zasněná asi proto, že má jemné světlé pastelové barvy, trochu dorůžova, trochu světlé zelené a hodně světlé béžové.




 
Tentokrát jsem předla poctivou dvojnitku a povedlo se mi, snad poprvé při seskávání nacpat na cívku malinko přes 100g.


Bylo to ale náročné, celou dobu jsem si říkala, co budu dělat jestli se to tam nevejde a to celkem šestkrát, no při poslední cívce jsem už byla klidnější a povedlo se. Stačí mít hodně zvednutý držák pannen a jde to skoro samo :-)


Přadýnek je k dispozici celkem 5 a 1...to jedno je tak s nádechem domodra, při barvení se mi tam, nějakou záhadou (nechci říkat, že jsem nepořádnice) připletlo nepatrné množství modré barvy.


Vzorek jsem začala plést na jehlicích č.5 ale pletenina se mi zdála taková tužší a tak jsem nahodila na jehlice č.6 a je to lepší. Vyšlo na 10x10 cm 16 ok a 21 řad.
 

Příze mám pět přaden ( celkem 790 metrů ) a jedno nepatrně domodra (127m). To je dohromady 917 m. To už by určitě stačilo na upletení svetru. 


A tady je ta domodra, modrá je hodně světlounká .
 

Pokud by se Vám příze líbila tak je zde a tady je ta namodralá

Hezký den.




Žádné komentáře:

Okomentovat