Stránky

sobota 7. října 2017

MOJE CESTA K MINIMALISMU

Minimalismus....to je heslo, které teď velmi často vyhledávám v prohlížeči

Minimalismus....možná se zdá, že to nesouvisí s ovečkami, předením a pletením...ale...


 Poslední dobou mě nějak chybí chuť do čehokoli, zdá se mi, že jen uklízím, nebo spíš hrnu krámy nejdříve z jedné strany domu na druhou, abych je pak příští týden hnala zase zpátky. U nás to není jen o oprašování serepetiček, těch zase tolik nemáme, ale my máme tolik věcí, že se nám nevejdou ani do skříněk :-(. Mám z toho už asi mírnou depresi. A tak jsem při hledání rad: jak rychle uklidit :-) (místo abych uklízela, že) narazila na minimalismus jako životní styl a také na Marii Kondo. Můj první impulz byl -všechno vyházím a bude to, ale to není o tom...




První počin, který jsem udělala, že jsem vytřídila můj šatník..a najednou mám dvě skříňky úplně volné...tak co tam dám:-)
Za druhé jsem si do telefonu stáhla aplikaci letgo a tudy možná povede cesta...už se mi povedlo prodat za pár dní palačinkovač (nepoužitý a žádná  z dcer ho nechce), pár nožů (aby to nebylo poznat) a  2 kila akrylových klubek, ze kterých jsem sice chtěla ještě něco uplést, ale ve skrytu duše vím, že bych z nich stejně nic neupletla (už se mi totiž začínají hromadit pravá klubka ovečková...a ty teda nedám)




Teď dělám inventuru klubíček....myslela jsem, že to bude lehčí :-), jak je rovnám na kuchyňskou linku, tak u toho přemýšlím co bych z toho upletla :-), tak ty asi úhledně srovnám a nechám ještě uležet:-)
A při té příležitosti si dávám výzvu, že každý den jedno klubko vypletu a budu o tom referovat jak mi to jde. Teď pletu svetr z merina z mojí první trojnitky navajo, upředená už určitě před dvěma roky.




Příze je to silná a klubíčka malá, tak určitě každý den jedno vypletu.

Tak a to je asi pro dnešek vše....jako jedna rada k cestě k minimalismu je psát si deník, tak jsem psala tři-čtyři dny, pak jsem na to úplně zapoměla a tak to budu smolit sem, nejprve mě napadlo si založit nový blog - to jsem celá já, ale pak jsem to zjednodušila - vždyť i to je život černohubek, panička doma všechno zminimalizuje a bude mít na ty holky ovčí víc času.

Kdy já jsem byla naposledy v lese....nevíte?



Žádné komentáře:

Okomentovat