Stránky

sobota 1. října 2016

ČERNODOLSKÝ MLÝN

 
       
 Černodolský mlýn se nachází v Ústeckém kraji na samém konci vesničky Oparno v Oparenském údolí pod vrchem Lovoš.



Už jsme tady byli vloni také na sklonku léta. Takže to pro mě zase nebylo takové překvapení. Ale znovu mě nadchla ta jejich překrásná zahrada.







Najedli jsme se také moc dobře, špekové knedlíky se zelím ty jsem měla já, taťka králíka se šťouchanými bramborami, náš chlapeček svoje oblíbené špagety boloňské a ta naše vegetariánka si také přišla na své dala si smažený hermelín :-).


Za celou dobu, co jsme jedli, byla u okénka s občerstvením pěkná fronta. Všechny stoly obsazené , všichni asi využívali doufám že ne posledního krásného dne.


V nedalekém Oparně se konaly cyklistické závody. Povedlo se mi vyfotit asi jediný smíšený tandem :-)


No ale kdo z Vás tady už byl ví, že velkou atrakcí hlavně pro děti a také pro mě je hned u vchodu stádo minikoziček. Nevím jestli jsou to holandské, to nejsem takový odborník :-), ale jsou to přítuly přítulný.












Tak určitě jsme tady nebyli naposledy.



Žádné komentáře:

Okomentovat