Stránky

neděle 17. ledna 2016

PRVNÍ PŘÍRŮSTEK


Vždy od začátku roku očekáváme narození jehňátek, poslední roky spíš s obavami, moc se nám nedařilo.
Ale letos to alespoň začalo tak jak má. Ve středu mi Míša hned po příchodu z práce, vlastně už ve vratech hlásí, že se nám narodilo jehňátko.


Ani jsem se nepřevlíkla a hned hnala k ovcím. Tam se "batolilo" na vrnglavých nožkách jehně - kluk.
Radost mi trochu kazilo, že z ovce koukalo ještě kus placenty. Ale veterinář tentokrát dorazil, vše odstranil (byl to jen malý kousek), mámě ďobnul dvě injekce no a vše je v pohodě.


Prcek běhá za mámou ve sněhu, máma si ho hlídá.


Už je ani na noc nezavírám, chodí spát s kozou do domečku.


Je to vzorná mamina, kéž by takové byly všechny :-)

No a já jenom chodím kontrolovat (kromě nošení sena, vody a dobrůtek v podobě tvrdého pečiva). A tak mám čas na předení.




Krásnou a pochodovou zimu.




Žádné komentáře:

Okomentovat