Stránky

sobota 15. srpna 2015

KONEČNĚ SE MÁME

Koncem června jsem se definitivně rozhodla (našetřeno jsem už měla, ale přeci jen je to kopec peněz, a tak jsem stále váhala mám, nemám...).


A tak ho MÁM.

Traveler od Asfordů.
Dvojitý pohon, dva pedály, to aby mě nohy nebolely, nebo spíš aby mě bolely obě stejně, vestavěný skací stojánek. Ten je obzvlášť pro mě praktický. Nebudu muset hledat cívky...:-).

Nejen mě se líbí.

První přadýnka, klubíčka a kousek šátku.

Barvila jsem barvami na vajíčka, které mi zbyly od velikonoc.

Naše cigájky  trochu koušou, ale já se nedám 

Tady kousek ponožky, je trochu hrubší, ale stále zkouším a nožky mám asi méně citlivé a tak žádné kousání necítím.

Jednonitka z jurské ovce z docela kraťounkého rouna, ale poprala jsem se s tím. Zbytek jsem odložila na potom.

A nakonec dvounitka z vřetánka. Melír přírodní a cibule.

Přede se mi dobře, samotnou mě překvapuje jak mi to jde. Jen jsem měla před koupí všude vygruntovat a navařit do zásoby, teď se k tomu vůbec nedostanu a jen předu a předu.



4 komentáře:

  1. Úžasný kolovrátek a nádherná přadýnka! Naše valašky taky koušou. Děsně! Ale stejně je mám nejraději. Tak holt z jejich vlny dělám něco, co nebudu nosit. A užívám si to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolovrátek se mi zdá přede sám:-), na to že jsem, kolovrátek před tím viděla párkrát na jarmarku, mě stále udivuje, že mi to docela jde. A z vlny bych ráda prošívané deky (máme kamenný dům a zimu), teď dcera by ráda koberec z bambulí, tak jí nenápadně směruji, že jí klubíčka napředu a láká mě také tkaní, ale to hned tak nebude... ještě potřebuji nutně česačku než mi upadnou ruce...

      Vymazat
  2. To je vidět, že pořád předeš, jenom pár dní a tolik práce a jde Ti to výborně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky... abych se přiznala tak byly asi dva dny, kdy jsem zahálela, ale jinak doopravdy každý den sednu a i kdyby jen čtvrt hodiny a předu a když nepředu tak češu a nebo alespoň pletu....:-)
      ....ale za chvíli mi to skončí, budu muset nejprve nacpat moudra do syna, podepsat úkoly, zahnat věčný hlad, tři odpoledne s ním trávím na fotbale, jedno na rybářích, víkendy turnaje... už se zase těším na prázdniny

      Vymazat